رد شدن به محتوای اصلی

دستگاه فتوتراپی

دستگاه فتوتراپی

دستگاه فتوتراپی نوزاد به دو دسته بیمارستانی و خانگی تقسیم میشوند که ما در این مقاله قصد داریم توضیحات لازم و ضروری در خصوص دستگاه زردی خانگی ارائه نماییم. اگر چه به لحاظ ماهیت کاری  هر دو نوع یک کار مشترک را انجام میدهند و آن چیزی نیست جز رفع زردی نوزادان. اما دستگاه های خانگی زردی نوزاد پرتابل  هستند و با توجه به نحوه طراحی  که دارند به راحتی جابجا میشوند.

دستگاه فتوتراپی خانگی نوزادان

فتوتراپی با تابش اشعه نور، باعث تغییر بیلی ‌روبین به ترکیباتی که از طریق ادرار و مدفوع دفع می‌شوند می‌گردد. در حال حاضر دو نوع دستگاه فتوتراپی خانگی جهت درمان زردی نوزاد در منزل وجود دارد که عبارتند از:
الف) دستگاه زردی با منبع نور فلورسنت
دستگاه های فتوتراپی با لامپ های فلورسنت قدیمی هستند و ضمن این که قدرت درمانی محدودی دارند عوارض جانبی نیز دارند.
ب) دستگاه زردی با منبع نور ال ای دی
که البته نوع ال ای دی هم قدرت درمانی بالاتری دارند و هم عوارض جانبی کمتری. همچنین نور دستگاه زردی باید کاملاً روی نوزاد متمرکز شده باشد.
امروزه دستگاه های درمان زردی با لامپ های ال ای دی با طول موج 460 نانومتر تولید شده اند که میتوانند با رعایت استانداردهای تابش نور، زردی نوزاد را بدون عوارض جانبی به طور کامل درمان نمایند.

مزیت های لامپ های ال ای دی به لامپ های فلورسنت

۱ -گرمای محیطی بسیار کم به دلیل سرد بودن منبع نوری و در نتیجه کاهش چشمگیر دمای داخل دستگاه فتوتراپی
۲ - بدون داشتن گرمای زیر پوستی در نوزاد به دلیل حذف تابش اشعه های مضر
۳ - تاثیر درمانی بیشتر نسبت به لامپ های فلورسنت به دلیل تمرکز تابش
۴ - عمر مفید فوق العاده بیشتر لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ های فلورسنت
۵ - حذف بالاست و استارت و ترانس هاس سنگین و تعمیر و نگهداری آسان
دستگاه های فتوتراپی خانگی با منبع نوری ال ای دی جهت درمان زردی نوزادان در منزل طراحی شده و دارای مزیت های بسیاری نسبت به دستگاه های درمان زردی با لامپ های فلورسنت میباشد. این دستگاه بسیار سبک  (با کیف ضد ضربه تقریبا ۴ کیلو) می باشد و بدون ایجاد گرما، درمان آسان و سالمی را براینوزاد به ارمغان می آورد زیرا دمای داخل دستگاه زردی ال ای دی بسیار کم بوده و قابل چشم پوشی است.

دستگاه فتوتراپی و مجوز وزارت بهداشت

شرکت نی نی سالم دارای دستگاه فتوتراپی و مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است در حالیکه بسیاری از ارائه کنندگان دستگاه های فتوتراپی بدون داشتن هیچ گونه مجوزی اقدام به فعالیت می کنند و در بسیاری از ارائه دهندگان، دستگاه های درمان زردی توسط شرکتهای سازنده غیر مجاز ساخته شده اند که به همین منظور کیفیت لازم را برای درمان زردی نوزاد ندارند و چه بسا نداشتن کیفیت لازم باعث بروز مشکلات عدیده ای برای نوزادان یا والدین آنها شده است و همین مسئله باعث ایجاد نگرانی در بین خانواده ها شده است.
یکی از افتخارات شرکت نی نی سالم داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و همکاری با بسیاری از بیمارستانها و آزمایشگاه های بزرگ و مطرح تهران از جمله بیمارستان کودکان تهران, بیمارستان بهرامی, بیمارستان مفید, بیمارستان آرش,  بیمارستان مهر، بیمارستان سینا, بیمارستان مردم و … می باشد که به منظور  سرویس  دهی و اجاره دستگاه فتوتراپی و اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد آماده  خدمت رسانی  به هموطنان و خانواده های عزیز است. ضمنا شرکت نی نی سالم  افتخار دارد با بسیاری  از پزشکان متخصص اطفال در خصوص ارایه دستگاه درمان زردی جهت درمان زردی کودکان نیز همکاری گسترده ای داشته است.

مجوز وزارت بهداشت به عنوان برترین مرکز درمانی

دستگاههای فتوتراپی شرکت نی نی سالم با استفاده از بهترین و با کیفیت  ترین لامپ های ال  ای دی ساخت کشور آلمان با طول موج مخصوص درمان زردی و بدون هیچگونه امواج مضر و اشعه یو وی قادر است میزان زردی نوزاد را در صورت رعایت دستورالعمل های مربوطه و تحت شرایط استاندارد به ازای هر ۲۴ ساعت ۵ واحد کاهش دهد. این میزان کاهش معادل دستگاه های فتوتراپی بیمارستانی و در بسیاری از مواقع برتر از آن است و در مقایسه با بسیاری از انواع دستگاه فتوتراپی خانگی برتریهای ویژه ای دارد.
ضمنا دستگاه های فتوتراپی سه بعدی و پیشرفته شرکت نی نی سالم قادرند زردی نوزاد به میزان تا 22 بیلی روبین را بدون هیچگونه نگرانی و در منزل و در کنار خانواده و آغوش گرم مادر درمان نمایند. کلیه تجهیزات فتوتراپی شرکت نی نی سالم دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند.

تعداد نوزادان درمان شده

تعداد نوزادان درمان شده با دستگاه فتوتراپی در شرکت نی نی سالم در طول 10 سال بالای 10000 نوزاد تازه متولد شده میباشد. همانطور که والدین عزیز و گرامی مستحضر هستند یکی از عواملی که باعث می شود خانواده ها نسبت به کیفیت دستگاه های فتوتراپی و در نتیجه به عملکرد شرکت تامین کننده آن تجهیزات اعتماد پیدا کنند تا بتوانند نسبت به اجاره دستگاه زردی اقدام نمایند سابقه کار و بیماری زردی نوزادانی که درمان شده و رضایت خانواده هایی است که جهت درمان زردی نوزادشان به مراکز درمانی مراجعه نمودند.

شرکت نی نی سالم همگام با تکنولوژی روز دنیا

دستگاه فتوتراپی


با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شرکت نی نی سالم دستگاه های قدیمی خود  را از مدار خارج نموده و دستگاه های فتوتراپی جدید و پیشرفته با لامپ های ال ای دی و سه بعدی تمام اتوماتیک را جایگزین دستگاه های قبلی خود نمود. این دستگاه ها بسیار پر قدرتند و قادرند به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده زردی نوزادان را به میزان ۵ واحد بیلی روبین کاهش دهند. همین مسئله باعث گردیده تا نوزادانی که زردی بالایی نیز دارند (تا ۲۰ بیلی روبین)، به راحتی با استفاده از این دستگاه ها و در منزل درمان گردند. به همین منظور بسیاری از بیماران بیمارستان های مختلف که زردی بالایی دارند و ضمنا کادر درمانی بیمارستان های مذکور کیفیت انواع دستگاه زردی نوزاد این شرکت را نیز تایید می کنند مشتریان ما هستند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دستگاه زردی نوزاد

دستگاه زردی نوزاد دستگاه زردی نوزاد چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟ دستگاه زردی نوزادان برای درمان بیماری زردی نوزادانی که در بدو تولد زردی دارند استفاده می شود. درمان زردی با دستگاه زردی نوزاد نوعی نور درمانی است که به آن فتوتراپی نیز گفته میشود. به طور کلی از جمله بیماری هایی که توسط روش فتوتراپی می توان درمان نمود عبارتند از درمان انواع سرطان، درمان پوست و مو و درمان زردی نوزاد. در دستگاه زردی کودکان پوست بدن به صورت مستقیم تحت تابش نور با طول موج مناسب به صورت منظم قرار می گیرد. البتده باید توجه کرد که این عمل باید تحت نظر پزشک و یا کارشناس مربوطه انجام گردد. دستگاه های زردی مختلفی برای درمان بیماری زردی ساخته شده است. فارغ از نوع شکل و ابعاد و اندازه، دستگاه های زردی نوزاد به دو دسته تقسیم میشوند: 1- دستگاه زردی با منبع نور فلورسنت 2- دستگاه زردی با منبع نور ال ای دی

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد همگام با تکنولوژی روز دنیا یکی از مهمترین خدمات شرکت نی نی سالم جهت درمان زردی نوزادان تازه به دنیا آمده در منزل میباشد. شرکت نی نی سالم با سابقه طولانی در درمان زردی نوزادان با ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات فتوتراپی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. بهترین روش برای درمان نوزادانی که در بدو تولد زردی دارند استفاده از دستگاه زردی نوزاد است. این دستگاه با شکاندن مولکولهای بیلی روبین خون نوزاد که باعث ایجاد بیماری زردی شده اند زردی را درمان کرده و عوارض جانبی بدی نیز ندارند. البته والدین عزیز باید دقت نمایند که از دستگاه فتوتراپی مرغوب و با کیفیت و استاندارد استفاده نمایند. اجاره دستگاه پیشرفته و سه بعدی فتوتراپی جهت رفع زردی نوزاد با لامپ های پیشرفته ال ای دی ساخت کشور آلمان توسط شرکت نی نی سالم با سابقه ۱۰ سال فعالیت و همکاری با بسیاری از بیمارستانهای بزرگ تهران از جمله بیمارستان مفید، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، بیمارستان مهر، بیمارستان تامین اجتماعی، بیمارستان الغدیر، بیمارستان آرش، بیمارستان آسیا، بیمارستان مردم و