رد شدن به محتوای اصلی

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد همگام با تکنولوژی روز دنیا یکی از مهمترین خدمات شرکت نی نی سالم جهت درمان زردی نوزادان تازه به دنیا آمده در منزل میباشد.
شرکت نی نی سالم با سابقه طولانی در درمان زردی نوزادان با ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات فتوتراپی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. بهترین روش برای درمان نوزادانی که در بدو تولد زردی دارند استفاده از دستگاه زردی نوزاد است. این دستگاه با شکاندن مولکولهای بیلی روبین خون نوزاد که باعث ایجاد بیماری زردی شده اند زردی را درمان کرده و عوارض جانبی بدی نیز ندارند. البته والدین عزیز باید دقت نمایند که از دستگاه فتوتراپی مرغوب و با کیفیت و استاندارد استفاده نمایند.

اجاره دستگاه پیشرفته و سه بعدی فتوتراپی

اجاره دستگاه زردی نوزاد


جهت رفع زردی نوزاد با لامپ های پیشرفته ال ای دی ساخت کشور آلمان توسط شرکت نی نی سالم با سابقه ۱۰ سال فعالیت و همکاری با بسیاری از بیمارستانهای بزرگ تهران از جمله بیمارستان مفید، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، بیمارستان مهر، بیمارستان تامین اجتماعی، بیمارستان الغدیر، بیمارستان آرش، بیمارستان آسیا، بیمارستان مردم و همچنین همکاری با بسیاری از آزمایشگاه های بزرگ تهران و مطب های مختلف پزشکان متخصص اطفال از افتخارات شرکت نی نی سالم است.

اجاره دستگاه زردی نوزاد مقرون به صرفه

اجاره دستگاه زردی فتوتراپی نوزاد جهت درمان زردی نوزاد بسیار مقرون به صرفه میباشد. در نظر بگیرید که نوزاد تازه متولد شده شما دارای زردی است و پزشک متخصص اطفال نیز استفاده از دستگاه فتوتراپی را برای درمان زردی نوزادتان توصیه کرده است. راه های درمان زردی که پیش رو خواهید داشت عبارتند از:
• خرید دستگاه زردی نوزاد
اجاره دستگاه زردی نوزاد
• بستری کردن نوزادتان در بیمارستان و استفاده از خدمات بیمارستانی
با توجه به اینکه زردی فقط یکبار برای نوزاد اتفاق میافتد و پس از درمان زردی نوزادتان دیگر قابل استفاده نیست پس خرید دستگاه زردی با توجه به قیمت اولیه بالایی که دارد اصلا توجیه اقتصادی ندارد و به صرفه نیست.
بستری کردن نوزاد در بیمارستانی نیز مشکلات خود را دارد که بارها در مورد آن بحث های زیادی شد و خانواده ها اصلا تمایلی به بستری کردن نوزاد در بیمارستان ندارند.

مشکلات بستری کردن نوزاد در بیمارستان

1- پرداخت هزینه گزاف بیمارستان که البته این هزینه ها در بیمارستانهای خصوصی بسیار سرسام آور است
2- آلودگی محیط بیمارستان
3- دور شدن نوزاد از والدین و علی الخصوص مادر
4- عدم رسیدگی به موقع مادر به نوزاد
5- بی حالی مادر پس از زایمان و عدم توانایی حضور وی به صورت مداوم و شبانه روزی در بیمارستان
در نتیجه بهترین و منطقی ترین راه درمان زردی نوزاد دلبندتان اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد در منزل می باشد. اجاره دستگاه فتوتراپی ضمن اینکه به صرفه است یک راه مطمئن و قطعی جهت درمان زردی نوزاد در منزل و در نهایت آرامش نوزاد و خانواده نیز میباشد.
جهت اجاره دستگاه فتوتراپی کافیست با متخصصین و کارشناسان شرکت نی نی سالم تماس گرفته و پس از دادن اطلاعات لازم از نوزادتان به کارشناسان خبره شرکت، دستگاه فتوتراپی را در منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما ضمن تحویل و نصب دستگاه زردی، آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه فتوتراپی را نیز خواهند داد. شرکت نی نی سالم با تجهیز به انواع مختلف دستگاه های فتوتراپی با قیمت های مناسب قطعا میتواند نیاز خانواده های عزیز را برطرف نماید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد سه بعدی

مدرنترین دستگاه زردی این شرکت جهت اجاره، دستگاه زردی نوزاد سه بعدی است که مشخصات آن به شرح زیر است:
- تابش اشعه نور به صورت سه بعدی
- بدون نیاز به چشم بند
- تایمر دار و اتوماتیک
- ولوم تنظیم شدت نور از معادل ۱ تا ۱۲ لامپ
- کاهش ۵ واحد زردی نوزاد به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده در صورت رعایت دستورالعمل های مشخص شده
- درمان زردی تا ۲۰ بیلی روبین در منزل و در کنار خانواده و آغوش مادر بدون هیچگونه نگرانی
- قدرت درمانی بالاتر از دستگاه های بیمارستانی
- نصب و راه اندازی دستگاه توسط کارشناس خبره به همراه مشاوره های لازم و ضروری جهت بهبود سریعتر نوزاد
- ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

سایر مشخصات دستگاه زردی نوزاد عبارتند از:

طول: 45 سانتی متر
عرض: ۳۵ سانتی متر
ارتفاع ( در حالیکه پایه های دستگاه باز است/ بسته است: ۴۵ /14 سانتی متر
وزن: ۴ کیلوگرم
تعداد لامپ: 560 عدد لامپ ال ای دی با طول موج تقریبی ۴۶۰ نانومتر
دستگاه های فتوتراپی شرکت نی نی سالم به گونه ای طراحی گردیده اند که دارای پایه های تا شونده هستند و به راحتی در کیف مخصوص خود قرار میگیرند. به همین جهت به راحتی قابل حمل بوده و والدین گرامی و مشتریان عزیز میتوانند به راحتی دستگاه فتوتراپی بچه را با خود حمل نمایند.
چنانچه با مراجعه به جدول زردی نوزاد خود متوجه درجه زردی نوزاد شدید کافیست در صورت نیاز به دستگاه فتوتراپی کودکان با شرکت نی نی سالم تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان در صورت لزوم کارشناسان خبره ما جهت تحویل و نصب دستگاه زردی کودک در محل شما حضور پیدا کنند.

تضمین درمان زردی اجاره دستگاه زردی نوزاد

ضمانت ما برای درمان زردی کودک در منزل با اجاره دستگاه زردی نوزاداز خدمات مهم شرکت نی نی سالم ارائه کننده دستگاه های فتوتراپی پیشرفته و مدرن میباشد. البته پیش از توضیح درباره این گارانتی باید این نوید را به شما بدهیم که طی سالیانی که ما مفتخر به خدمتگذاری به هموطنان گرامی خود بوده ایم هرگز نیازی به استفاده از ضمانت اجاره دستگاه زردی نوزاد نبوده است و تمامی نوزادانی که تحت مراقبت ما و با استفاده از دستگاه های فتوتراپی شرکت ما فرآیند درمان زردی را طی نموده اند در مدت زمان پیش بینی شده موفق به پشت سر گذاشتن مشکل زردی نوزادان شده اند و زردی همه نوزادان بلا استثنا درمان شده است
(البته به شرطی که طبق دستورالعمل دستگاه فوتوتراپی، نوزاد در مدت زمان مشخص شده زیر دستگاه بخوابد و والدین عزیز نیز کلیه قوانین و توصیه های کارشناسان شرکت را رعایت نمایند). بنابراین این ضمانت صرفا جهت آسودگی خاطر والدین گرامی میباشد تا در طول دوره درمان نگرانی وجود نداشته باشد.

ضمانت ما جهت درمان زردی با اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت نی نی سالم جهت تضمین درمان زردی و رفاه حال خانواده های عزیز تضمینی به شرح ذیل در نظر گرفته است: "در صورت عدم حصول نتیجه در مدت زمان مقرر و عدم درمان کامل نوزاد، هیچگونه هزینه ای از خانواده های محترم دریافت نمی گردد." همچنین در صورت نیاز به تعویض دستگاه فتوتراپی، کارشناسان شرکت سریعا و در اسرع وقت اقدام نموده و تا نتیجه مطلوب در کنار نوزاد میمانند. پس با آسودگی خیال، سفارش اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل خود را برای ما ارسال نموده و در کنار استفاده از یک دستگاه درمان زردی با کیفیت، از تضمین اجاره دستگاه زردی نوزاد خدمات تحویل، نصب و جمع آوری
دستگاه زردی نوزاد، آموزش نحوه عملکرد دستگاه زردی به صورت رایگان بهره مند شوید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دستگاه فتوتراپی

دستگاه فتوتراپی دستگاه فتوتراپی نوزاد به دو دسته بیمارستانی و خانگی تقسیم میشوند که ما در این مقاله قصد داریم توضیحات لازم و ضروری در خصوص دستگاه زردی خانگی ارائه نماییم. اگر چه به لحاظ ماهیت کاری  هر دو نوع یک کار مشترک را انجام میدهند و آن چیزی نیست جز رفع زردی نوزادان . اما دستگاه های خانگی زردی نوزاد پرتابل  هستند و با توجه به نحوه طراحی  که دارند به راحتی جابجا میشوند. دستگاه فتوتراپی خانگی نوزادان فتوتراپی با تابش اشعه نور، باعث تغییر  بیلی ‌روبین به ترکیباتی که از طریق ادرار و مدفوع دفع می‌شوند می‌گردد. در حال حاضر دو نوع دستگاه فتوتراپی خانگی جهت درمان زردی نوزاد در منزل وجود دارد که عبارتند از: الف) دستگاه زردی با منبع نور فلورسنت دستگاه های فتوتراپی با لامپ های فلورسنت قدیمی هستند و ضمن این که قدرت درمانی محدودی دارند عوارض جانبی نیز دارند. ب) دستگاه زردی با منبع نور  ال ای دی که البته نوع ال ای دی هم قدرت درمانی بالاتری دارند و هم عوارض جانبی کمتری. همچنین نور دستگاه زردی  باید کاملاً روی نوزاد متمرکز شده باشد. امروزه دستگاه های درمان زردی با لامپ های ال ای

دستگاه زردی نوزاد

دستگاه زردی نوزاد دستگاه زردی نوزاد چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟ دستگاه زردی نوزادان برای درمان بیماری زردی نوزادانی که در بدو تولد زردی دارند استفاده می شود. درمان زردی با دستگاه زردی نوزاد نوعی نور درمانی است که به آن فتوتراپی نیز گفته میشود. به طور کلی از جمله بیماری هایی که توسط روش فتوتراپی می توان درمان نمود عبارتند از درمان انواع سرطان، درمان پوست و مو و درمان زردی نوزاد. در دستگاه زردی کودکان پوست بدن به صورت مستقیم تحت تابش نور با طول موج مناسب به صورت منظم قرار می گیرد. البتده باید توجه کرد که این عمل باید تحت نظر پزشک و یا کارشناس مربوطه انجام گردد. دستگاه های زردی مختلفی برای درمان بیماری زردی ساخته شده است. فارغ از نوع شکل و ابعاد و اندازه، دستگاه های زردی نوزاد به دو دسته تقسیم میشوند: 1- دستگاه زردی با منبع نور فلورسنت 2- دستگاه زردی با منبع نور ال ای دی